Anonim17 onu sadece rabbim bilir daha sonra bebiş ne zaman gelmek isterse gelir benim herk iki gebeliğimdede 1 hafta önden gidiyordu ilk doğumum 36 haftalık oldu 1 hafta önde olduğu için ultrason 37 gösteriyordu ama tabi adet tarihi baz alınır yani 36 hafta ama gelişimi maşaAllah güzeldi bu bebeişimde 1 hafta önde ama herhamilelik farklıdır bu bebeişim belki dahada geç gelir belli olmaz