Drnzgn ya bende ilk hamileliğimde çok çektim sürekli test yapıyorduk hep enfeksiyon çıkıyordu. En son doğuma yakın geçmişti sevinmiştim çok şükür bebeğe bişey olmadı. Smdi ikinci hamileliğim yine enfeksiyon yüksek bıktım valla bende korkuyorum bebeğe zarar verir diye ilaç falan kullanıyorum işte fitil bilmem ne hep aynı şeyler inşallah korktuğumuz olmaz