aynı olay bugun basima geldi veterinerde kedim dişini geçirdi parmağıma valla cok kanadı ben korktum dişi kaldı diye:) 2 saat sonra da kendi doktor kontrolum vardı soyledim ev kedisi oldugu, sokaga cıkmadıgı icin hicbi sorun olmucagını söyledi iciniz rahat olsun