Nasıl gidiyor kızlar varmı bir sorununuz biz çok şükür iyiyiz gece uykusu dışında bir sıkıntımız yok ama gündüz uyuyarak zaten uykumu alıyorum onun haricinde artık ağırlaştım ve vajina ağrısı var bunlarda doğal olarak son ayda normal he birde nefes nefese kalmamıda sayarsak . İkinci gebeliğim kızım 4 yaşına girecek . Allah’ın izniyle oğlum olucak bakalım hayırlısı inşallah sizde naısl kilo durumu vs. 35+5 de doktor 3 kilo demişti bizim için