makbule16
32+0da gittim Benim de suyum 8in biraz üstünde, şeker çıkmadı, doktorum dikkat et yediklerine aksi halde fazlalaşan su sığmaz gelirse erken doğum olur dedi.
Karbonhidrat, tatlı, meyve mümkün olduğunca yemiyorum. Çok nadir az yiyorum. 4ünde kontrolüm var 35+1′de. Bakalım nasıl olcak.