Aybarssmom_ Kızlar bugün akşam üstü olmaya başladı bu idrar yaptıktan sonra sanki sancılanır gibi ağrı oluyor kısa süre vajinada. Enfeksiyon belirtisi olabilir mi? Daha önce tesadüfen öğrendim enfeksiyonlarımı hep böyle ağrı olmamıştı bilemedim o yüzden
Pamuk Aybarssmom_ Bugüne kadar 50 kere enfeksiyon atlattım hic ağrı yasamadim ama 4 gün önce yakalandigim mahvetti beni.3 gün antibiyotik iğne kullandım.Afedersin klozete alt tarafım düşecek gibi oluyordu.
Gamzecanpolat Aybarssmom_ İdrar yolları enfeksiyonu olabilir eğer idrarda kan görürseniz böbrekte bir sorun olabilir
Egemoms1303 Aybarssmom_ ay biz senle ne kadar benzer belirtileri yakin sürelerde yaşıyoruz. Bazen okuyunca şaşırıyorum 😲 benim sadece bugün iki defa oldu aynısı ama kısa sürdü sonrasında çok sık idrar isteğim vardı ama soğuktan diye düşünüyordum ben 😊
Aybarssmom_ Egemoms1303 haftalarımız aynı olduğu için mi oluyor acaba vücudumuza güncelleme mi geliyor dersin 😁 bak soğuktan olacağını hiç düşünmedim çünkü ben daha bugün uzun kollulara falan geçtim elbiseyle geziyordum üşüdüğümü asla hissetmiyorum eşim diyor buz gibi olmuşsun diye 😕 çorap hiç giymedim zaten bakayım yarında devam edecek mi biraz sıcak tutayım kendimi
Egemoms1303 Aybarssmom_ forumda konu aratıyorum bakiyorum sen sormuşsun çoğuda öyle bir kaç saat icinde yani iyi oluyor bana 🙈🤭 bence dene sıcak tut kendini çünkü birden soğudu ya içimizde yanınca farketmiyor olabiliriz 😁