Msydn6 Merhaba herkese Evde yaptığım test silik çıktı yarın kan vermeye gideceğim. Belli belirsiz çıkıp gebeliği kesinleşen varmı acaba ? Birde Ovülasyon testi ile hamile kalan varmı Ben bu ay ovülasyon testi yapmıştımda
Deletedmon_98 Msydn6 evet canım çıkar ❤️ bende bu ay ovülasyon testi yaptım bekliyorum bakalım inşallah hamişssinidir
Aysegul166 Msydn6 ben 3 kere test yaptım hepsi negatif çıktı başka bir nedenden hastaneye gittiğimde yaptırdığım tahlilde gebe olduğumu öğrendim nasip 🫶🏻
Msydn6 naneliseker_ peki birşey soracağım ya ben bu ay ovülasyon testi yapmıştımda yumurtlamadan önceki günlere denk getirmiştim şuan takvime bakınca 2 hafta geçmiş üstünden 16 gün falan olmuş yani tutmuşmudur demek bu acaba ?
Msydn6 Deletedmon_98 hayırlısı olsun teşekkür ediyorum Allah herkesin gönlüne göre versin olursa eğer 3. Olacak 🤭🤗 2 tane oğlum var ikiside seseryan bu sebepten yinede son hakkımızı kullanmak istedik bir tanede kızımız olsun çok istiyorduk genelde yumurtlama öncesine denk gelirse kız tutma ihtimali yüksek diye okudum o yüzden bu ay ilk kez ovülasyon takibi yaptım🤷🏻♀️bakalım nasip inşAllah hayırlısı sağlıklısı olur
Msydn6 naneliseker_ evet bunu çok araştırmıştım bakalım hayırlısı o zaman tahminleirm doğru gidiyor o halde çünkü o günden bu yana tek birliktelik oldu 1 hafta önce başka olmadı 1 hafta önceki çıkmaz heralde
naneliseker_ Msydn6 o günler belli olmuyor zaten yaşayabildiği için. Kan verin netleşir hayırlısı olsun :)
Msydn6 Mehlika26 adet günüm çoktan geçti benim aslında ama pcoslu olduğum için pek sağlıklı takip yapamıyorum yani normalde de hiç gününü tutmaz gecikmeli olurum düzensizim bakalım hayırlısı nasip
sedanur4004 Msydn6 hayırlı olsun 😌bende de yumurtlama öncesi ilişki olmuştu 2-3 gün önce şuan 12+2 yiz doktorumuz tahminim kız dedi bacak arasını da gördük 😌 inşallah gönlünüzden geçen olur
Deletedmon_98 Msydn6 hadi inşallah bakalım ❤️❤️ güzel haberlerle gelirsiniz maşallah 3. Sizin benim de ilk olucak olursa eğer ☺️
caglaaaa0 Benim de testte ikinci çizgi silikti ertesi gün kan verdim 4 haftalık olarak öğrendim şuan 7. Haftadayım💓
S12e28h46 @Msydn6 genelde herkesin öyle oluyor ama doktorlar adet tarihini alıyor son eğer idrarda pozitif gördüyseniz kanda %100 çıkar