DamlaGulin Merhaba arkadaşlar 🌻 24 haftalık hamileyim, geçen hafta düşük tehlikesi geçirdim. Bu hafta hareketlerini çok hissetmedim. Bazı günler ara ara oluyor bazen kesiliyor. Aynı haftalarda olup hareketlerini böyle hep değil de ara ara hisseden var mı 🥺
naneliseker_ DamlaGulin bu haftalar düzensiz olur zaten azda hissetmek iyidir ama çok şüphe varsa doktorunuza danışın :)
Gamzeramo DamlaGulin bende 25 haftalığım benmde öyle bu aralar azaldi en son öğlen hissettim daha bisey yok
Ecemnm DamlaGulin benimde öyle fırfır olan oğlum iki gündür çok sesiz Geçen hafta düşük tehlikesi geçirdim diyorsunuz neden acaba merak ettim ne sorun vardi
Yaseminduygulu Oluyor o senin vücudunun rahatlığına göre hareket ediyorlar Sen uzan rahat ol sol tarafına doğru uzan bak nasıl oynar yada sevdiğin şeyleri ye gör
DamlaGulin Ecemnm işte çalıştığım iki gün kendimi çok yormuştum bi de idrar yolu enfeksiyonu vardı, bebek de makat pozisyonundaymış , öylesine kontrole gittiğimde öğrendim kasıklarım ağrıyor diye 🫢
DamlaGulin Doktora gittik makat pozisyonunda bebek ondan az hissediyor olabilirsin dedi. Düşük de atlatınca insanı panik yaptırdı canım kızım 🥹
Defne_A DamlaGulin düşük tehlikesi hangisi oluyor makat pozisyonunda olmasına mi idrar yolu enfeksiyonuna mi diyorsunuz düşük tehlikesi diye
DamlaGulin Yok hepsi birleşince bebek aşağı kaymış , bunlar tetiklemiş ; tek birisinin olması , olacağı anlamına gelmiyor 🫂