shatice Kızlar gebelik belirtisi yaşamadan gebe kalmış olanlar var mı aranızda? Adetim gecikti testte yapamıyorum misafirlikteyim ama hiçbir belirtimde yok yani, ben adetlerimide genelde belirtisiz geçiririm
Gaye1402_ shatice ben 2 ayım doldu hala belirtim yok adet gecikmem oldu öyle anladım bazen çocuğun içimde kalbinin durduğunu sanıyorum çünkü hamile gibi değilim şuan hiç belirtim yok🤣🤣
shatice Gaye1402_ vallahi pskolojik olarak bile hiçbir belirti hissettiremiyorum kendime 🤦🏼♀️ hayırlısı olsun inşallah
Gaye1402_ shatice bende öyleyim o yüzden bendede yok herkes kusuyo bayılan bile var bende tık yok çok şükür