EsinKaraglle Selam kızlar. 17+1 haftalığım ilk gebeliğim. Bugün 3 kez falan içimde minik balonlar patlar gibi hareketler hissettim. Bunlar bebiş hareketleri olabilir mi doktor 20den önce hissetmezsin demişti 🧐
Roses Arada bende de oluyor ama bilmiyorum inşallah bebeğim dir uygulama da kelebek çırpınışları gibi hissedersiniz yazio 😊
EsinKaraglle Tekme gibi kesinlikle değil zaten kelebek gibi balon patlaması gibi ama emin olamadım bebek mi bağırsaklar falan mı diye 😄