Gulu111 Merhaba, kızlar regilime 10gün var ama benim kasık bel baş ağrılarım var birdə baze yumurtalıklar yavaşdan ayrıyor uykum çok geliyo birde karnımda regl ağrılar oluyor bazen hamilelik belirtilerimi yoxsa adetmi lütfen birşeyler söyleyin🥺
Fatmadali Gulu111 ben bu belirtileri yumurtlama döneminde yaşıyorum çok 🤷🏻♀️ adetine 10 gün varsa şeninde yumurtlama dönemin olabilir ama inşallah gebeliktir