Canım geçmiş olsun. Zor bir süreç. Benim ilk gebeliğimdi ağustosta 2 aylıkken kalp durmasından kürtaj oldum. Psikolojik süreci var maalesef. Boş hissediyor insan kendini ama zaman bir şekilde geçiyor. Ben genetik test yaptırdım 1 genimde pıhtılaşma çıktı. İkinci gebelikte iğne kullanacağım. Genetğe 2,3 düşük oldu dersen yapıyor. Araştırma hastanesinde yaptır bence. Sonraki gebeliklerde önlem alırsın. Özel 5 bine yapıyordu yazın. Üniversite hastanesinde 1 buçuk ayda çıktı sonuç.