Mmeleklr2 ya inşallah olur aslında 36 haftadan beri düzenli yapanlarda var ben şuan 34+2 yım yürüyüş filan desteklemeye çalışıyorum iki doğum yaptım ikisinde de suni sanci aldım. ilk kizimda birde calismama rağmen sürekli aktif ayakta idim. Korkmayın endiselenmeyin bence herşey umarım çok güzel geçer sağlıkla kavuşun bebisinize 🤲🥰