18 haftalık hamileyim başından beri kasık ağrısı yaşıyorum bazen kısa süreli, bazen uzun, arada bıçak gibi saplanıyor. Doktora kaç defa gittim baktılar kanama olmadığı sürece tehlikeli olmadığını söylediler. Çok şükür hiç kanamam olmadı ama böyle ağrısı olan var mı normal mi içim hiç rahat değil ilk hamileliğim bu arada