Arkadaşlar 9+1 haftalık hamileyim yaklaşık 8. Haftadan beri bende kese yanında bir karartı var hala anlaşılmis değil bu arada çok yoğun kanamalarim vardı ara ara da hala lekelenme devam ediyor kendi doktorum bakınca ilk kanama alanı mı sanki dedi dikkatlice baktı yok yok değil dedi neyse ben daha sonra iki kez acile gitmek zorunda kaldım orda da sordum ısrarla yok kanama alanı dediler her neyse bugün farklı bir doktora gittim kendi doktoruma randevu bulamadım çünkü devlete gidiyorum bu arada bugün doktor baktı o karartiyi görünce kanama alanı var gibi hatta rahîm ağzına kadar uzuyor dedi bende kendi doktorumun ve acil böyle bir şey olmadığını söyledi dedim ben kanama alanı gibi görüyorum dedi beni yarın büyük ultrasona yönlendirdi orda bakacaklarmis kağıda da plesenta dekolmen yazmış ya plesenta dekolmen ne Allah aşkına benim bildiğim ileri haftalarda 25 ten sonra bebek anne rahminde plesentadan ayrılınca olan bir durum diye biliyorum yani bu haftada oyle bir şey oluyor mu ki ama bebekte kesede bir şey yok ki kese yanında var yarın belli olacak ama ne bileyim kağıda öyle yazınca korktum hangi doktor anlamıyor bunu çözmüş değilim bir de kanama alanı olan arkadaşlar ağrınız vs oluyor mu kanama alanı ağrı yapıyor mu benim çok şükür hiç ağrım yok çünkü