blackeagle 16+3 olduk bugün ve ben akşamları sanki hava 50 derece sicakmis gibi soyunup duruyorum var mi benim gibi fenalık basan ordan oraya atıyorum kendimi camları açıyorum eşim noluyor sana hava yeterince soğuk tarzan gibi dolaşiyorsun diyip duruyor 😁 ama gerçekten çok bunalıyorum şişlik vs oluyor yatırmıyor beni bu sıcak basmaları normal midir ki :/
msrrf blackeagle ahhh ki ne ahhh . benim esim bile dalga gecio noldu yine menapozun mu tuttu diye . 😀 gerci ben 30 hafta oldum , kilo da olunca malum ates basiyo. allahtan yaz a denk gelmedi son aylar . yoksa napardim bilmiom 😂
Smiley87 blackeagle benim ilk 3 ay aşırı üşümem oldu , 3 Aydan sonra da yanmaya başladım 😂 bu hamilelik ne garip ya iyiki kış şimdi 😬🤗
Kosarer blackeagle ayyy aynı ben sıfır kollu dolaşıyorum evde camlar açık hatta gece terlemiş kalkıyorum bazen 😆 Allah’tan kış ayındayız yaz aylarında olsaydık düşünemiyorum 😂
blackeagle Smiley87 gerçekten bende ona şükrediyorum iyi ki kışa denk geldi şuan boyleysem yazın ne yapardım düşünmek istemiyorum😁
blackeagle Kosarer of off valla bacağımı gece ordan oraya atıyorum üstümü açıyorum eşim bu hallerime çok gülüyor iyi ki kıştayız 😄