SSenaaa Esenler kadin doğumda önerebileceğiniz yada iyi bildiğiniz daha önce gittiğiniz doktor varmi acaba ??
Cananarda SSenaaa Ece hanım çok iyi devlet hastanesinde öyle anlayışlı doktor çok az denk gelir ben ona gidiyorum memnunum.
eso14 EslemBosnak merhaba Didem hanımın ilgisi nasıl? Hemen kaldırıyor mu? Cinsiyeti görse söyler mi acaba? 19+3 olucam gidiceğim zamann
EslemBosnak SSenaaa henüz doğum yapmadım ama bugün yarın yapabilirim doğuma doktor girmiyor aksi birşey olmadığı sürece ebeler oluyor diye biliyorum
EslemBosnak eso14 didem hanım ve Ece hanımı beğeniyorum ilgi olarak açıklayıcı anlatıyor ilgiside güzel ben memnundum cinsiyeti bebek gösterirse eğer söyler