Selam anneler😍 Suan tam 19 haftalık gebeyim. Beşinci aya girmeme az kalmasına rağmen sanki karnım büyümedi. Bazen şişkinlik oluyor onu farkediyorum ama sanki gebe gibi değilim. Tabi çevremizde bunda etkisi çok fazla yemiyor musun, çocuk gelişmiyormu vs. Bazen moralimi altüst edecek dereceye getiriyorlar aynaya bile bakasım gelmio bazen çünkü sanki hamile değilmişim gibi inşallah benim gibi olanlar vardır