KaHa Merhabalar. Bugün adet olmam gerekirken olmadım. Test yaptım negatif çıktı. İlk günden testte görünmeyebilir sanırım. Kan versem çıkar mı
Buzprensesi KaHa KaHa benim adet gecikmesi yaşadığım 3. gün pozitif çıktı idrar testim canım. Kan testinde kesinlikle çıkar ne olduğu ama idrar belli olmayabiliyor maalesef erken dönemde
xxR4bia KaHa hayırlısı olsun kuşum üzülme Allah büyük, belki de test hatalıdır sen yine bi kan ver en iyisi aklında kalmasın
likapaa53 KaHa adeti gecikktiği halde negatif görüp kanda pozitif olanlar olabiliyor canım en iyisi yarın kan ver