ne yazikki sarılık olduk beslenmeyle alakalı dendi bir gün yattık düştü takipli devam ediyorduk buradaki soru soran arkadaşlara da yazmıştım yorum olarak düşmüştü değerimiz ta ki bugüne tekrar yükseliş gösterdi bebeğim doyuyor kilo alıyor bezlerin doluluğu vs iyi durumda ne yaptıysam aynılarını aksatmadan yapıyorum iki saate emzirmek vs gibi ama neden geçmiyor bu sarılık tecrübeli annelerim lütfen desteğe ihtiyacım var 16 gunluguz ilk haftalar yükselir sonra düşer dendi 4 günlükten beri sıkıntımız var düşüyor ama sonra tekrarlıyor ilk bebeğim tecrubesizim 😥🤲