İlk hamileligimin sonunda idrar yolu enfeksyonu geçirmiştm ve bebegime gecmisti bendeki enfeksyon bu yüzden kuvezde yatmıştı dogumuma 1 hafta kala bu gün doğum için tahlil verdim ki gene idrar yolu enfeksiyonu olduğumu ogrendim doktor tahlillerome yarın bakacak ama ben e nabız üzerinden öğrendim ve aşırı canım sıkildi yine aynı şeyleri yaşamak istemiyorum varmı böyle hamileliğin sonunda enfeksyon olup sorun olmayan