1809 Kızlar bugün acilde beta verdim 57 çıktı bir kere kimyasal gebelik geçirdim doktora me zaman çıkayım sizce ben 11 aralığa randevu aldım hem kese hem kalp atışı duyarız diye geç mi olur
Aydannx 1809 ben 4+6 da keseyi 6+2 de kalp atışını duymuştum ben adetimi 1 gün geçmişken 858 di betam bide doktor erken yumurtlama olmuş demişti keseyi 2000 veya 3000 betada görebiliyorlar yani herkeste farklı olabilir telaş yapmayın ❤️