Duygu-ust Melekprenses 1 kasımda yaptırdım İzmir’de hill sağlık diye bir firma Amerika da laboratuvara gönderdiler 10 günde sonuç çıktı, ücreti 465 dolardı
nurdan1091 Ben bir ay önce 260 euro ödedik ama doktor kuzenim olduğu için indirim yaptılar normalde 400 Euro
Duygu-ust Melekprenses evet sonuç kağıdında cinsiyet yazmıyordu ama firmayı arayıp sordum söylediler, 11+3 te kan vermiştim.
cokbilmismom Bir hafta önce 290€ fiyat aldım ama yaptırmadım. Önce ikili testi yaptırmaya karar verdim sonuç kafa karıştırıcı çıkarsa fetal yaptıracaktım çok şükür iyi 🙏
Duygu-ust Edolokko evet oluyordu ama kredi kartı ile ödeyince ekstra ücret istemişlerdi. Biz de fazla ödememek için firmanın banka hesabına TL olarak göndermiştik.
Cgllay Melekprenses haziran ayında yaptırmıstım, 350 euro idi. Yurtdısına yolladılar benden aldıkları kanı, bebisin kanını ayrıstırıp baktılar. Şuan ki güncel fiyatlar nedir bilmiyorum kur farkından dolayı artmıs olabilir.
Duygu-ust Melekprenses Hayır özellikle belirtmedim ama firmayla iletişime geçtiğinizde onlar detaylı şekilde hangi kromozom hastalıklarına bakıldığını ve erken zamanda cinsiyet öğrenebildiğinizi belirtiyorlar. Bakılan bazı kromozom hastalıkları cinsiyetlere göre de değişkenlik gösteriyormuş o yüzden en başta cinsiyet tespit edilip ona göre bakılıyormuş.