Merhaba arkadaşlar.Ben cumartesi günü doktora gittim 5+3 lükdü hamileliğim.Fakat ultrasonda kese görüldü fakat içinde bir beyazlık var gibi dedi doktor emin olamadı 10 gün sonra gel dedi birdaha bakalım dedi.Ve ilk hamileliğimde ikizlerim olacakdı kalpleri durduğu için kürtaj olmak zorunda kaldım bilgisi olan rica etsem yazabilirmi 🙏