Berram Kızlar bel bölgemize yakı yapıştırmak hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş bilgisi olan veya bu şekilde hamile kalan var mı? Herhangi bir zararı olur mu?
Orianna95 Berram ben ovulasyon testinde pozitif gördüğüm gün yapıştırdım iki gün kaldı o ayda hamile kaldım
gzmkya5805 Berram evet cnm bende öyle hamile kaldım yapıştırdığım ay hamile kaldım yumurtalıkları çalıştırıyor
Elyesaa3 Bende burda bekleyeyim 2 gün önce catlatma ignesi oldum oldugum gün yapıstırdım bakalım faydası olacak mı 😌
Elyesaa3 Berram onu bilemicem ama bana yaslı bi kadın bebe istedigin zaman yapıstır beline bekle kendi düşşün çıkarma yoğurt mayalanır gibi tutar demişti 😂😂
Ysmn_11 Merhaba arkadaşlar yazınızı okudum yakının faydasını gören oldu mu merak ettim bende denemek istiyorum
zynb_ozkn zmrtcskn ya bel omuz falan ağırınca yapıştıraln bir bant gibi bişey ama büyük de biraz ve yapıştırdığında o bölge yanmya başlıyor bu etki ettiği anlamına geliyor inşallah güzel anlanilmişimdir🤣
annee27 Ysmn_11 o kendiliginden dusene kadar cikmamasi gerekiyor. Annemde teyzeme yapmisti o aydan sonra hamile kaldi.
eminedgn Ladygirl evet baya yakıyo canım gündüz yapın gece uyutmuyo çünkü ben denedim 2 kere faydasını görmedim inşallah kullananlar görür 🤲