kaju765 37+5 yani 38 diyelim, bu sabah çatı muayenesi oldum çok rahat gittim. Eşimde yanımdaydı, doktorumda erkek evet. Hiç utanmadım çünkü zaten üstümde pike vardı ve doktor oraya bakmadı bile direkt parmağını soktu. Daha sonra eldivenini atip çıktı, eşim geldi. Ben biraz kendimi kastığım için canım yanınca tepki verdim eşime de korktun mu diye sordum hayır neden korkayım doktor herşeyi bizden daha iyi biliyor emin ellerdesin zararlı olsa yapmazdı dedi. Bu muayenelerin bizim yararımıza olduğunu unutmayın, eşinize de hatırlatın. Bunda utanıp sıkılacak bir durum yok. Eğer sıkıntıysa kadın doktora geçseydiniz.