Melike3406 Merhaba kızlar 36*4 teyim Nst de sancım çıktı serum verildi ilaç verildi eve geldim sancın artarsa gel dediler açılma 2 cm korkuyorum 😂😂 hemen eve gelmek istedim hastaneden kaçıcaktım neredeyse 😁