GizemTuzcu bende 10 yıldır kullanmamıştım, ama enfeksiyonların erken doğuma neden olduğunu bildiğimden mecburen içim kan ağlayarak kullandım, bendede idrar yolu enfeksiyonu var, her şeyi denedim ilaçtan önce ama geçmedi, 21+6 yım şu an 2 hafta önce kullandım bende