Mandalinaa Kesinlikle spinal diyorum 3 ay sonra ikinci doğumum var nasipse yine spinal düşünüyorum. Genelde uyanamayacakmşım gibi korkuyordum ve daha önce genel anestezi almış biri olarak çok zor kendime gelmiştim şimdi bebek var yatıp uyuyayım diyemiyorsun, belden olduğunda kendindesin olan bitenin farkında oluyorsun ve ben rica etmiştim doğumda fotoğraf çektirmiştim arada hala açıp bakarım 🥲