Kubra55565 Merhaba kızlar cuma ve bugün olmak üzere iki kere kan verdim kan grubu için fakat e nabızdan herhangi bir şekilde sistemde göremiyorum sizce bu durum neden kaynaklı ?
efef E nabızdan tahlil kısımları kalktı o yüzden göremiyor olabilir misiniz acaba artık e devletten bakıyoruz yani bende bilmiyordum arkadaşımdan öğrendim e-devlete girip kan tahlil sonucu yazınca o şekilde ilerliyor sayfa