sukran0046 Devlet hastanesinde doğum yapıp özel oda tutanlar var mı? Ne kadara tuttunuz? Nasıl gecti hastane aşamanız anlatabilir misiniz?
sukran0046 Ayseumut bende gecen burda gördüm bi kaç kişi yazmştı 300 tl verdim felan diye o gün yoğundum detaylı inceleyip okuyamadım snrada bulamadım ben sorayım dedim