Kizlar 36.haftaya girdim.daha dün nst çekildim.sanci çıkmamıştı.ama şuan belim ağrıyor ve adet olacakmişim gibi kasık ağrım var.bebek kasilmiyor.agri gidip gelmiyor.surekli ağrıyor.bunlar yalancı sancılar mi oluyor 🥺eşimde yok evde.korktum.ilk kızım 10 sene önce doğdu.gercekten unutmuşum nasıl sancı olduğunu.dun akşam nst böyle çıkmıştı.ebe sorun yok demişti.
