Pamiramsi inşallah bende öyle içim içimi yiyor 🥲 bu arada ikinci sorunuz eğer kendinizi kasıyorsanız ve su gerçekten soğuksa gitmeyin şu sıralar bebek tutunuyor olabilir ve ayaklarınız özellikle soğuksa rahim de soğuk demektir bu da tutunma şansını zorlaştırır okuduğum yazılarda öyle çok sıcakta aynı şekilde ılık olması gerekiyor her şeyin yaptığınız duşun şu aralar gitmeyin bence belli olduktan sonra rahat rahat giderseniz 🌸