YesimT23 Haftamda sancı çıktı serum taktılar biraz geçti ilk gebeliklerde anne adayı anlamayabiliyormuş özellikle akşam saatleri kaskatı oluyor karnım ama sancı olup olmadığını anlayamıyorum bol su içip soluna yat dinlen dedi doktorum üç günde bir nstye çağırıp kontrol ediyor erken gelir diye korkuyorum
NurCan58 Gecmiş olsun, insallah zamanında saglıkla gelir 🌸 benimde 3 4 gündür aksamları karnım dediğiniz gibi kaskatı kesiliyor sizde agrı da oluyor muydu?