Bulutttttt instagramdan da takip ettiğim Urfalı bi abla var daha 3 gün falan oldu Doğum yapalı Dr Bülent Sezgin diye bi doktorda Doğum yapmış bi bakın isterseniz profiline 3. Çocuğu doğurmuş memnun olduğunu söylüyor inceleyebilirsin 😊 Ablanın hesap adresi de sonaydizdarahad