3-4 gündür sol kasığımda batma hissi var. Çok nadir sağ tarafta da ve ortada da oldu. Sol kasığımdaki anlık gelip bi kitliyor acıyor sonra geçiyor. Ovülasyon pik olduktan 3 gün sonra felan başladı bu ağrı. Adetime 7 gün var. Sizce hamile olabilir miyim ? Eğer değilsem ne olabilir bu ağrı?? Daha önce de benzeri olmuştu doktora gitmiştim kist vardı. 2 ay sonra kontrole gittiğimde geçmişti kist. Ama o tek taraflıydı hep. Bunun iki tarafa da etki ediyor olması kafamı karıştırıyor. Adetime daha süre olduğu için kan vermek de istemiyorum daha çok erken. Sizce hamilelik midir? Kist midir?