Feyzabeyoglu smyhc aminn cümlemizinkinii Rabbim sizi de sağlıkla kucaginiza almak nasip etsin. Ben daha bebegimi dogru düzgün göremedim maalesef Yoğun bakımda su an Nefes cok iyi alamiyormus bi de enfeksiyon çıkmış kanında🥹 İnsallah cabucak sağlıkla kavuşurum
smyhc Feyzabeyoglu çok çok geçmiş olsun. . iyi düşünün her zaman iyi olur inşallah. Rabbim acil şifa versin küçük bebise de inşallah biran önce kavuşursunuz. 🥰
Esra34ymc Feyzabeyoglu lohusalik sendromu yaşıyormusunuz ben cok agir geciriyorum aglama nöbetleri falan sizdede var mi
Feyzabeyoglu Esra34ymc yok canım. Yani bazen bi aglama geliyor tabi de ama sebepsiz değil yani. Allah yardim etsin. Herkes ayni geçirmiyor bu dönemi Gececek bugünler merak etme. Hep olumlu düşünmeye çalış. Bebeginin güzelligine odaklan🌸
Feyzabeyoglu Esra34ymc bu arada bir hafta hastanede yatti bebegim. Enfeksiyon tedavisi gördü. Perisan oldum. Küveze girdi ameliyat oldugumu unuttum surekli yürüdüm hareket ettim bebegim için guclu olmalıyım dedim Cok şükür eve geldik dun. Gecip gitti o günler Şükredelim daha iyisi olsun🙏🏻
Meryemp Feyzabeyoglu kaçıncı haftada doğum yaptiniz acaba birde yanlış anlamassaniz hamileliğiniz de sigara kullandinizmi
Feyzabeyoglu Meryemp 37+2 de Doğum yaptım. Hayir hamile olduğumu öğrendim hemen bıraktım sigarayı icmedim hic