Boncukk123 Merist 4+6 da beta 8500 dü cok küçücük bir nokta görmüştü doktor canım ultrason ile cok küçüktü ama kese ☺️ Sağlıkla alırsın kucağına inşaAllah 🌸
efef Bugün doktordan geldim bizde çok yeniyiz göremedik 😄 alttan 1500 karından 5000 değer olması gerekiyormuş 🥰
Yazmelegi_ Merist beta 1500 ve üzeri olunca alttan muayene de görülebilir ve 3000 üzeri olunca karından görülebilir ama bende bunlar olmadı ben 6 haftada kese gördüm 7 de kalp atışı duydum
Greenleaf Merist göremesen bile kan tahliliyle belli olur, bir sonraki haftaya keseyi görmeye çağırır belki doktorun benim de ilk gebeliğim tecrübeli değilim, ama vaijinadan baktığında görünedebilirmiş 4 haftada 1-3 mm oluyormuş
elifdiyorkii Merist 10 gün sonra falan git bence hastaneye kan değerini kontrol edebilirsin o süreçte de şuan çok küçük
yagiz27 sumeyye4545 ben 6+6 da gittim keseyi gördük ama bebeği göremedik haftaya kontrolüm var inşallah o zaman göreceğiz
Guldenozkan Merist 5+6 haftalıkken vajinal muayene ile hem keseyi hem bebeği gördük. Kalp atışları da vardı ama henüz çok yeni olduğu için kalp atışlarını duyamayız dedi doktorum 9 haftalıkken tekrar gideceğiz. Şuan 8+3 haftalığız😊