38+2 yım 32 haftamda bebeğin suyu fazla denildi açlık tokluk baktırdım tokluk175 çıktı doktor diyetle takip edelim dedi diyete başladım evde kendim ölçtüm suyu normale döndü biraz bebek iri bebek deniliyor hep doktorum 38 den sonra alalım diyordi hep doktor değişikliği yapmak zorunda kaldım yeni doktorda bugün çatı muanesi yaptı çayın dar dedi istersen 40 a kadar bekle düşük bı ihtimal normal olabilir olmayada bilir diyor sezeryan istiyorum diyorsan Çarşamba gel alıyım diyor kesin bişey demiyor bana çok kararsız kaldım stresten şekerim anı yükselişler olyor bu durumda olan bilgisi sezeryan olmalimiyim