Nurciiii canım esenler de kadın doğum üzerine bir hastane varmış orayı herkes çok metediyor birde orayı araştır derim . Ben sana anlatmayım canım benim tecrübem iyi değildi belki seninki güzel olur herkes aynı şeyi yaşayacak diye bir durum yok araştırma hastanesinde doğum yapman gerekiyorsa ihmal etme boşver yatacağımız bir gün