Arkadaşlar bugün kontrolum vardı doktor bi sıkıntı yok dedi eve geldim bi baktım sarı akıntımın arasında kahverengi çok az silinik bi leke var düşük belirtisinde nasıl oluyor lekelenme çok endişeliyim napıcam bilmiyorum yaşayanlar yardımcı olabilir mi