Merhaba yeni katıldım benimde 5+2de alttan anca kese görünmüştü 7+4 te kese ve yolk saç göründü çok korkmuştum yok diye 8+4te tekrar gittim bebeğimi o zaman gördük çok mutlu oldum ama kalp atışı küçükolduğu için duyamadık şuan 9 haftalık yarın tekrar randevu var kalp atışlarını duyucaz inşallah🤲🏻