Ankara-58 39+1 deyim çarpıntılarım var halsizliğim de var 35 ten beri böyleyim doktorum nefes egzersizi önerdi bir de tabi yediklerin şekerli ve aşırı karbonhidrat içerikli olmayacak falan filan :) biraz dikkat istiyor ama can taşıyoruz son haftalar normaldir diye düşünüyorum