Esraesra06 aşkısı hamilelikte hüç yapmadım çünkü canm hiç istemedi
Ama öncesi
Ayda yılda bir yapardım
Onuda böyle
Yani eakidende çok sık yapmıordm
Herşey zararlı, ama ondan alcagın yağ kadar die deil düşünüp başında beklemeden yapıordm
Kendi dakikası bittiiğinde alıordm.