Kızlar dün kontrolüm vardı 13 haftalık olmuşuz fakat bebişimiz inatçı çıktı poposunu döndü göstermedi çok merak ediyorum😍 birde aylık yapılması gereken tahliller yapıldı kan ve idrar. Idrar yollarimda enfeksiyon çıktı tek kullanımlık monurol adında bir ilaç verdi doktorum birde tabiki bol bol su iç dedi. Kullanan var mı bu ilacı☺