Merhaba hatırlayanlar olabilir belki benim 15 haftalıkken suyum gelmişti ve iki gün sonrası düşük yaptım ve ardından kürtaj dolayısıyla bebeği önce patolojiye gönderdiler bugün çıkmış diye mesaj geldi ama e nabizda görünmüyor nasıl öğrenilebilir ve patolojide sebebi belli olur mu bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi rica etsem bu arada nerdeyse bir ay oldu düşük ve kürtaj olalı