Mercan10 13+0 haftadayım dün akşamdan beri ara ara kollarım bacaklarım kaşınıyo cildim kuruyo acaba ondan mı dedim yoksa başta bi belirti mi bilemedim kaşıntısı olan var mı sadece bende mi oluyor ??
Mercan10 Yazmelegi_ tamamdır teşekkür ederim hamile olmadan önce egzama vardı kimyasal ürünlere karşı o yüzden eldivensiz bir şey de yapmıyorum dün duştan sonra başladı sürekli olmuyo tabiki ama ara ara kaşınıyorum :(
Mercan10 Yazmelegi_ sabun durunun yeni çıkan sabunlarından kullanmıştım aloe vera paraben falan içermesin diye ama bi kaç gün kullanmiyim bakalım ondan mı tekrardan teşekkür ederim doktora randevum haftaya olmado sağlık ocağına çıkarım
Mercan10 Smsmykla hayır normalmiş bebek yağı sürmeye başladım ve vitaminler yapabilir dedi doktor bi krem verdi onu daha alıp kullanmadım çünkü o kadar kaşıntı yok şimdilik alerjikte olabilir çoğalırsa kullanıcam ona göre vitaminlere bakılacak