RabiaGlck özel hastane olarak sevgi hastanesinde cigdem.. gozde akademideki doktorlarda çok iyi ben sitmapinarindaki gözde ak.gidiyorum benim doktorum özlem gül..ali pekinceyide çok duydum diğer gozdeakademide subedeki doktorlarda iyi diye duydum☺karar sizin tabi.devlet hastanesinde randevu almak çok zor hem doktorlar sürekli değişiyor sabah akşam murat altındaği cokduydum randevu alabilirseniz odoktorda muayene olun bence