Rmysmt Kızlar tup bebekle hamileyim jeli 2 ay kullandim bıraktım tortularin gelmesine alıştım ama bıraktıktan sonra sarımsı şekilde akıntı geliyor peçeteye sildikce azar azar böyle yaşayan var mı sanki jel sarıya dönmüş de akıyor gibi