[silindi] benim fsh 140lardaydı 😳 dr bize tüp bebek bile yapılmaz dedi hiç tedavi olmadık macunlardan bende kullandım ama hiç etki görmedim
Öncelikle fsh düşürmek hormonları düzene sokmak için çoban çökerten otu ve hayıt tentürü kullanmanızı yavsşye ederim ikisinide kullandım ben sonrasında selenyum çok önemli hem erkekte hem kadında ben günlük 3 adet Brezilya cevizi yedim o tüm ihtiyacı karşılıyor iyotta inst hasan hüsnü eren var doktor sayfasına bakabilirsiniz baya ayrıntılı ama kısaca vücudun ihtiyacı olan bi mineral ama yediklerinizden ictiklerimizden yeteri kadar alamıyoruz ben iyot kullandığım sürece okadar düzenli adet oldumki resmen vücudum yenilendi zaten hüç bişey kullanmayıp sadece iyotyla bile hamile kalan çok var